درب داخلی خانه

Wiki Article

معمولا شرکت های معتنبر تولید کننده درب ضد سرقت متریال و یراق آلات درب های ضد سرقت ایرانی را از با کیفیت ترین ها تهیه میکنند مثلا از قفل های برند کاله یا داف ترکیه استفاده میکنند که امنیت درب را بالا میبرد.

این درب‌ها در بازار ایران در رنگ‌های محدودی در دسترس است. بنابراین اغلب مشتریان در بین درب سفید و درب قهوه‌ای یک گزینه را انتخاب کنند.

ازجمله بهترین قفل‌های موجود در بازار، قفل‌های دیجیتال هستند که در انواع مختلف کارتی، اثر انگشتی و رمزدار در دسترس هستند.

گفتنی است که ساختار داخلی درب از ورق استیل یکپارچه با پل های استحکام دهنده تشکیل گردیده است.

کلید کارگری درب ضد سرقت چیست و درب ضد سرقت چند کلید دارد؟

به غیر از این موارد، این درب‌ها از پشم سنگ یا یونولیت داخل، روکش، چشمی، قفل چنگکی و دیگر اکسسوری‌هایی تشکیل شده است که برخی از آنها جنبه تزئینی داشته و برخی برای کیفیت بیشتر محصول ضروری هستند.

هنگام خرید درب ضد سرقت حتما لولاهای آن را از لحاظ کیفیتی بررسی کنید. لولاها باید به توانند به خوبی وزن درب را تحمل کنند.

نکته : در هنگام خرید هر نوع درب ضد سرقتی حتما به داشتن این لایه های عایق درون درب ضد سرقت توجه داشته باشید زیرا متاسفانه شرکت هایی هستند که برای سود بیشتر از این لایه ها هنگام ساخت درب ضد سرقت استفاده نمیکنند.

کنایه های تند جمهوری اسلامی به دولت رئیسی؛ اقتصاد با دستور سروسامان نمی یابد /همین اول سال باعث گرانی شدید

اما اگر از لولای مرغوب و باکیفیتی برای نصب درب ضد سرقت استفاده شود؛ محال است که سارقان بتوانند با آسیب زدن به این بخش، قدرت محافظتی درب را تخریب کنند.

درب‌های ترک و ایرانی از نظر کیفیت تقریبا مشابه هستند و درب‌های چینی در رتبه بعدی قرار می‌گیرند.

دانشمندان برای اولین بار با دستکاری سلول‌ها، یک بیماری خودایمنی را چگونه درب ضد سرقت را باز کنیم درمان کردند

دانشمندان می‌گویند انسانها ۳ هزار سال پیش مواد روان‌گردان استفاده می‌کردند

۲- ضخامت لنگه درب ۷۰ میلیمتر و قطر ورق ۰.۹ میلیمتر که با عرض ورق ۴۸ سانتی متر به صورت یکپارچه توسط دستگاه رول فرمینگ فرم داده می شود.

Report this wiki page